و باز هم يك سال بعد...
سلام....چه زود يك سال ديگه گذشت مثل برق و باد و من هنوز هيچ كاري براتون نكردم.شرمنده همه عزيزاني هستم كه توي اين مدت بارها پيغام گذاشتند يا ايميل فرستادند.كل عكسها رو كه به لطف آقايون... قابل ديدن نيست دارم جاي ديگه اي آپلود ميكنم تا بتونيد مشاهده كنيد،كه البته كار وقتگيري هست و با اين وضع سرعت اينترنت يه مقدار سخت.مطالب جديد رو هم بزودي براتون ميزارم.اين بار ديگه بد قولي نميشه.موفق باشيد...
/ETC/S3_EDF50%20pic.jpg)
/Rc Foamy/rcf-half.jpg)
/ETC/rc%20jet.jpg)
/Sources/Stack%20of%20Book-4b.jpg)
/G-Center/all%20planes.jpg)
/Rudder/nyx%20tail.jpg)
/Prop/prop%201.jpg)
/Servo/Servo-1.jpg)
/Wing-1/wing.jpg)
/Body-2/RC%20Plane%202.jpg)
/Body-1/Mini%20Rc.jpg)
/ETC/supersoarwt.jpg)
در اين وبلاگ مراحل ساخت يك هواپيماي مدل راديو كنترل بصورت ساده آموزش داده مي شود.